[Square] Program Convention - vas nazor?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Září 11 08:05:20 CEST 2007

Malý Miloslav 340220 wrote:
> Jirko, kdyz jsem si precetl nasledujici odstavce,
> vybavil se mi ten pstros strkajici hlavu do pisku.

   Jenze Jirka ma v leccems pravdu: Karolina ten problem resit nemusi.
Karolinu mozna pali jine veci. A ty si muze resit mimo jine tou
Convention pojatou tak, jak ji pojali.

> Mame problem a dost velky. A bylo by dobre s nim
> neco delat. Neudelame s nim nic, kdyz o tom budeme
> jenom kecat. A uz vubec nic s nim neudelame, kdyz
> se budeme tvarit ze neexistuje.

   Mluvis mi z duse. Ani nevis, jak moc. Jenze mam pocit, ze par lidi
delajicich i country se upjalo na myslenku, ze country bude tim, co nas
spasi, a je potreba vse podridit tomuhle zameru. A to uz se mi nelibi.
On i ten Open Air v Bratislave umi zazraky, jak vi kazdy, kdo tam nekdy byl.

> Nepripada me, ze resenim naseho problemu je pritahnuti
> tanecniku ze zahranici.

   To nepochybne ne. To je dobre pro par calleru, kteri tak mozna
dostanou nejake pozvanky nekam. Ale znovu: mozna to je reseni problemu
Karoliny (jsou-li nejake).

> Pokud si svoje problemy nedokazem vyresit sami
> vlastnimi silami a z nasich zdroju, nezaslouzime si
> nic jineho, nez aby to slo kompletne do kopru.

   Pozor, jizlivost: spravne. A proto bychom nemeli bagrovat country,
ktere uz je prece jem mimo nase zdroje :-))) A ted pro zmenu vazne: mas
pravdu. Jenze tu cestu, jak ty problemy resit, bychom nemeli omezovat na
jeden casove neohraniceny pokus. Tech moznych postupu je vic - ono se to
nezda, ale ty Open Airy na vetsich akcich mely neco do sebe.
Pochopitelne, kdyz se uprostred Staromaku bude placat jedna ctverylka,
je to k nicemu. Ale pokud se tech ctverylek sejde deset, jsou schopni na
nejakem mensim, ale ne zastrcenem miste udelat docela slusnou atmosferu.
Jenze deset ctverylek je 80 lidi. A jsme zase na zacatku - jak je
pritahnout?
   Ty jdes cestou hledani mezi spriznenymi dusemi zaujatymi pro podobne
tancovani. Ja hledam cestu, jak dat o SD vic vedet tem ostatnim.