[Square] Program Convention - vas nazor?

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Září 11 07:54:36 CEST 2007

Milo, ja nestrkam hlavu do pisku! Uz dva mesice (a se mnou dalsi lide) makam
jako fretka na priprave akce a dost kaslu na praci, ktera me zivi.

Netvrdim, ze zahranicni tanecnici vyresi problem. Ten musime vyresit my
sami. Jenze bez toho, aby prijelo hodne zahranicnich tanecniku:
a) Nebudeme mit akci s vice nez 300 lidmi
b) Nasi calleri a cueri si na ne poradne nezacalleruji/nezacueruji - protoze
je proste do zahranici casto nezvou
c) Nebudeme se moci porovnavat a nase obzory zustanou stale na "regionalni
urovni"

Tvrdim, ze bez pocitu uspechu, bez neceho, na co bychom mohli byt hrdi, se,
jaksi, nas square a round z depresi nevyhrabe.
Kdyz lide nemaji zadny program, cil, jen frflou. Ja nabizim cil: Pojdme
udelat poradne convention!
Na nejblizsiho trictvrte roku jsem Karolinu zamestnal propagaci a vytvarenim
neceho. A kdo chce muze se pridat. Je to lepsi, nez se pitvat ve svem srabu!!!

Vim, ze problem existuje, nekecam a neco delam!

Ano, delam to jinak, nez by to udelali jini. Ale, safra, co kdyz na tom
nahodou neco je? Kdo z vas od Summer Jamboree v Praze pred cca 15. lety
delal velkou propagaci v zahranici? Komu se to povedlo? A kdo muze rict, ze
to nic neprinese?

Kdo chce pritahnout country kluby na square, Convention k tomu nepotrebuje.
Do Convention se klidne muze zorganizovat pet tanecnich akci, na kterych
bude square a country.

Jirka
P.S. Milo, jinak te mam rad :).