[Square] Program Convention - vas nazor?

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Úterý Září 11 08:17:38 CEST 2007

Mam za to, ze vetsina lidi, kteri se jiz v soucasnosti na Convention chystaji by ji neopustila proto, ze tam nebude hala na country, protoze stale plati, ze to je prevazne SD a RD akce. A vetsina nas tam take proto jezdi. Propagace v zahranici je urcite taky dobry krok, ale kdyz to skonci na tom, ze nasi calleri budou dobri a budou zvani ven, nicmene nebudou mit domaci klub, kde by se uplatnili, je mi z toho docela smutno. Otazka opravdu je, zda by country hala pomohla. Myslim, ze kazdy pokus stoji za to, ovsem jestli to neni na poradatele uz opravdu prilis. Predstavila jsem si obracenou variantu. Kdyby nekdo poradal obr mezinarodni country akci, kde by byla jedna hala vyclenena na SD a RD. Myslite, ze byste tam jeli? Nejak jsem si uvedomila, ze ja bych asi jela jen v pripade, ze by se jina SD a RD akce v rozmezi cca pul roku nekonala......
Gabi