[Square] Program Convention - vas nazor?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Úterý Září 11 11:47:16 CEST 2007

Dovolim si v nasledujicimu prispevku opravit jeden
omyl - nebavime se tu o country skupinach zamerenych
predevsim na vystupovani. Tam nema smysl se o cokoliv
pokouset. Diskutuje se prave o tech, kdo delaji country
hlavne pro radost z tancovani samotneho. S ostanim
naprosto souhlasim. Jinak i ja jsem pred temi 19 lety,
tehdy coby clen Caramelly, presel k SD z country
tancovani.

Miloslav Maly