[Square] Program Convention - vas nazor?

spendlik1 na centrum.cz spendlik1 na centrum.cz
Úterý Září 11 10:54:09 CEST 2007

Zdravím všechny diskutující,

po přečtení všech předchozích příspěvků mi to nedá, abych také nezareagovala, i když jsem to původně neměla v plánu. Dovolím si vyjádřit svůj názor jak k programu, tak k tématu o kterém tu jde řeč a s programem možná souvisí, možná ne.
Jako jedna z členů týmu, který pořádal letošní Convention si myslím, že snad mám i co říct. Navíc bych si dovolila přispět i vlastním názorem, k tomu doufám ta diskuze je. Doufám, že mě za to nikdo nebude kamenovat. Někdy totiž nám pocit, že by ta diskuze potřebovala trochu kultivovat, protože (ať se chytí někteří za nos) nechávají moc velký průchod svým vášním a nesympatiím k některým jiným diskutujícím - občas mi to trochu připomíná politickou debatu.
Nyní k programu, faktem je, že primárně je Convention zaměřena na SD a RD, tedy to by tam mělo být v prvé řadě. Což je a myslím, že ve velmi široké nabídce. To co v programu bude je opravdu věcí pořadatele a dohody s CSCTA.
Druhá věc je obecně zařazení country a line do programu jakékoliv Convention, či jiné akce. Osobně si myslím, že je to škoda, že součástí není hala pro line dance a country (ale opakuji, je to jen můj názor a můžu jen tajně doufat, že třeba pořadatel vyslyší i další přívržence a možná se tam ještě objeví), protože i pro mě to bylo na předchozích Convention zpestřením a ráda jsem se naučila něco jiného. Podle mého a myslím, že klub může potvrdit, není ani špatným nápadem pořádání country bálu.
Pořád tady totiž mluvíte o tanečnících country organizovaných v tanečních skupinách zaměřených na vystupování, ale to přece nejsou všichni. Náš klub se v posledních letech obohatil o několik výborných členů, kteří se k nám v podstatě dostali trochu "omylem" (je to vlastně i můj případ). Jsou to tanenčníci country, kteří by se možná o SD nikdy nedozvěděli, kdyby si nemysleli, že jdou na nějakou country akci (zavítali na Šachťák). Dalších několik členů přivedla s sebou Lenka Drnovská a zkuste se jí zeptat, co dělala před tím, mimo jiné tancovala s nimi country.
Letošní country bál na Convention byl otevřený, osobně musím říct, že přišlo i několik mých přátel, kterým jinak bylo poměrně obtížné vysvětlit, co to tancujeme ( a to jsou milovníci country bálů). Tak aspoň viděli v jiných halách o čem ten SD a RD je. Nehledě k tomu, že i určitý finanční efekt mělo zařazení country a line.
Touhle svojí slohovkou bych chtěla říct, že bych nezavrhovala jakékoliv sbližování, protože jak jinak chcete dát o sobě vědět, pokud si budeme hrabat na svém písečku, tak je mi líto, ale nové členy prostě nezískáme. Chci ale zopakovat, že pokud pořadatel ví, že vyjde finančně bez country, trvá si na svém programu a nemá potřebu se nějak zviditelňovat a snažit se získávat další lidi, pak je to pouze jeho věc. Pak je už věcí každého tanečníka, zda přijede či ne, nebo se aspoň pokusí napsat na diskuzi a zalobovat za country :o).
Přeji pořadatelům pevné nervy, hodně štěstí a pokud možno klidné sny (aby jste pořád nemuseli přemýšlet nad tím, co by se mohlo podělat :o)).

Lucka Hrubá - Špendlík
Extend