[Square] Program Convention - vas nazor?

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Září 11 21:31:45 CEST 2007

> Nehledě na to, že mě osobně připadá square tak trochu jako pokračování
> pracovní doby s dozorem nadřízeného a pečlivým plněním úkolů. V country
> to tak není, country si užíváme... takže to může být i docela užitečné
> "přepnutí do jiné dimenze".
>
> Takže tak to vidím já, "z venku", jako člověk, který square tančit
> prostě nedokáže...
> Ota

To se nediv, ze si country uzivate. Nadrizeny
vam zada ukol, peclive ho s vami nacvici a
pak si ho jeste pecliveji bez dozoru splnite.

U nas je to jine, nadrizeny ma o nas vyssi
mineni - ocekava takove znalosti, ze ukol splnime
hned a bez nacviku.

A vis co je na tom nejvice zajimave? V pondeli
rano vsichni s otravenym cumakem nakluseme
do prace a s vdecnosti vzpominame na nase vikendove
nadrizene.