[Square] Program Convention - vas nazor?

Pavel Ungr pavel.ungr na gmail.com
Úterý Září 11 22:04:17 CEST 2007

Ahoj,

tak s tímto tvrzením bych si dovolil s úspěchem nesouhlasit. Je tady
jasně vidět ta strašná soutěživost, až averze která je vidět u všech
lidí co dělají country ku squaru a naopak. Odkdy máš pocit, že lidi co
učí jiné lidi country pak sedí doma nejezdí s nima na ty akce?

A tvrdit, že square má vyšší úroveň než country je opravdu poněkud
povrchní. Nelze srovnávat jablka s hruškami. Stejně tak by lidi co
dělají country mohli říct, že Square není tanec ale spartakiáda. Myslím,
že ani jedno z toho není pravda a bylo by vcelku hezké do sebe vpravit
trošku více tolerance-

Přeji hezký večer.
Pavel Ungr
*E-mail*: pavel.ungr na gmail.com <mailto:pavel.ungr na gmail.com>
*ICQ*: #210104266
*GSM*: +420 608 654 501