[Square] PAC

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Březen 11 15:59:47 CET 2008

Gabriela Javůrková wrote:
> Ahoj vsem,
> osobne jsem byla hrozne moc rada, ze zacala tahle snura pravidelnych
> akci, kde je vsehochut a stridave moznost se ucit, i procvicovat. O to
> vice me mrzi, ze to skonci, ale chapu, ze to je pro organizatory a
> callery velmi vycerpavajici a kdyz ucast nepokryje naklady i presto,
> ze to vsichni delaji pro nas tancechtive zdarma, nota bene zajem klesa
> (coz se mi po pravde nezdalo, ale asi to musi organizatori vedet
> nejlepe), tak neni moc co resit. Takze ohromny dik a potlesk vsem a
> budu se tesit zase nekdy na shledanou a tancovanou.

   Ono se zda, ze kombinace prohlaseni "tanecniku ubyva" a "ted se nas
seslo pres stovku" je dost protimluv, a jiste si lecktery poradatel
zasteskne, ze by taky bral, kdyby mu ubylo lidi na "neco pres sto"...
Jenze tohle byla mimoradna situace: ke standardnim ctyrem (az peti)
levelum (Plus - C1, resp. C2) pribyl i MS, Basic a hlavne vyuka Basicu.
Tim se pocet ucastniku zvysil oproti minulym akcim priblizne na trojnasobek.

   A rekneme si na rovinu, je-li na programu vyuka/procvicovani ctyr
levelu, a prijede-li tricet lidi, nastava problem. Zejmena, kdyz vetsina
prijedsich ma zajem o C, a ostatni levely se daji dohromady jen s
nejvetsimi obtizemi. Na unorovou PAC tak napriklad nedorazili zajemci o
A2, a i A1 a Plus bylo mozno dat dohromady jen s dopomoci tanecniku C.

   Samozrejme, nabizi se moznost i nadale delat PACkove nalejvarny s
nizkymi levely. Jenze nikdo z organizatoru neveri tomu, ze by byl staly
zajem o pet takovychto nalejvaren do roka...