[Square] Zmena adresy

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Čtvrtek Březen 27 16:30:38 CET 2008

---- Původní zpráva ----
Od koho: "Jessica Jayne Maertin" <HappyFeet na inMail.cz>
Komu: square na square.cz
Datum: 27.3.2008 13:38:00
Předmět: Zmena emailove adresy

Poprosim o zmenu adresu na HappyFeet na InMail.cz, dale poprosim vsechny znamy, at mi UZ NEpisou na adresu jessica.maertin na centrum.cz, prohrala jsem boj se spamery a hackery a tak uz tam nemam pristup. Pripadne mi preposlete maily, co jste v posledni dobe uz poslali tam. Dekuji za pochopeni, Jessica