[Square] Fwd: Diky za Convention!

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Pondělí Květen 5 23:18:16 CEST 2008

*a kdyz uz jsme u toho dekovani za konvenci v bratislave-
   taky se pripojuji, bylo tam fajn,
poradatele objednali i dobre pocasi na prohlidku mestem
  a na vylet na Devin
  (tak krasne a vzacne kyticky, co jsme videli po ceste, hned tak neuvidite,
  napr. hlavacek jarni atd.)

  zaroven ale dekuji taky organizatorum, callerum i ostatnim ucastnikum PACek,
  protoze diky jim se mi ve ctverylkach B, MS i Plus darilo dobre,
    a mela jsem z toho prijemny pocit ja, i ostatni mi spolutanecnici ve ctverylce :-)
   a nedelala jsem morave ani cecham ostudu pred cizinci :-)

   m*