[Square] Fwd: Diky za Convention!

malcova.hance na seznam.cz malcova.hance na seznam.cz
Úterý Květen 6 07:28:21 CEST 2008

   Připojuji se k poděkování za  úžasně prožitý prodloužený víkend. Poklona pořadatelům, stálo to obrovské úsilí a spoustu času všechno zkombinovat tak, aby to klaplo.  Výborný  Corvinus, v Bratislavě jsem ocenila i  prohlídku historického centra města se skvělou půrvodkyní, nápaditě upravenou  akustiku v sálech a stejně jako Maruška jsem děkovala za absolvované packy, určitě jsme si neudělali u zahraničních návštěvníků taneční  ostudu. Calleři se předvedli a hlavně vydrželi !,   počasí bylo nádherně jarní - zkrátka všechno vyšlo tak jak mělo.
Ještě jednou dík a dík.  Hanče