[Square] Od levelu A1 vyse ...

David Tesar davidt na ucw.cz
Středa Květen 21 08:42:02 CEST 2008

> Do your part of recycle, and only centers roll.
> V podstate by mohli skoncit v miniwave (pokud ne, dalo by se za ... and only
> centers roll rict jeste ... same dancers the last step from crossfire :)).

Kdyz tak bych pouzil points roll, protoze ne vzdycky by to museli delat
centers. A nebo kdyz, tak resulting centers roll.

Ovsem ja toto pouziti nedoporucuju. Duvod je ten, ze figura recycle se
da delat z mnoha formaci (vlna, facing box, mini-wave box, 1/4 box, 1/4
tag) a u kazde je receno, jak na to. Diamant mezi nimi neni.

Nicmene koukal jsem se na tu novou definici od Callerlabu, jak posilal
Doug link, a ta uz zni docela dobre a podle ni by to provest
slo. Aspon teoreticky. Problem je, ze ty v %SUBJ& pises od A1 vyse. Na
C1 je totiz u leta precizni definice recycle v vlny, ktera rika:

centers Fold and adjust to the box (1. cast)
this box counter rotate (2. cast)
roll (3. cast)

Na tuto definici jsou vsichni zvykli a dost pochybuju o tom, ze se ji
budou preucovat kvuli A1 a A2 na tu MS, ktera je jina. A jak nahlednes,
podle C1 definice se to zatancovat neda.

David