[Square] Od levelu A1 vyse ...

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Květen 21 08:57:22 CEST 2008

> Nicmene koukal jsem se na tu novou definici od Callerlabu, jak posilal
> Doug link, a ta uz zni docela dobre a podle ni by to provest
> slo. Aspon teoreticky. Problem je, ze ty v %SUBJ& pises od A1 vyse. Na
> C1 je totiz u leta precizni definice recycle v vlny, ktera rika:
>
> centers Fold and adjust to the box (1. cast)
> this box counter rotate (2. cast)
> roll (3. cast)
>
> Na tuto definici jsou vsichni zvykli a dost pochybuju o tom, ze se ji
> budou preucovat kvuli A1 a A2 na tu MS, ktera je jina. A jak nahlednes,
> podle C1 definice se to zatancovat neda.

> [...]

Myslim si, ze ani definice C1 tomu provedeni moc nebrani.

Pote, co prostredni udelaji Fold lze zformovat Box (T-bones)
Z T-bones boxu counter rotate provest lze a treti cast (roll)
lze take udelat. Koncova formace by byla T-bones box, po
puvodni centers roll vznikne Jirkou pozadovana formace.

Presto to povazuji za prilis velky extrem, nez abych z tohoto
pouziti byl nadsen. Je to prilis velky orisek i pro velmi
dobre tanecniky - v kazdem diamantu je nutne doplnit 4 fantomy
do formace thar pro zorientovani se, ale pracovat je nutne ve
formaci 4 lidi.