[Square] Od levelu A1 vyse ...

Scobak scobak na zoznam.sk
Středa Květen 21 14:41:17 CEST 2008

Dekuju vsem za reakce!

Miluv popis presne vystihuje, co jsem chtel. Lisime se jen v tom, ze ja
nepracoval s T-bonem, ale aplikoval jsem ackovou vysvetlivku v definicich:
when the formation isnt there (strana 11 aktualnich ackovych definic). Ano,
je treba si doplnit 4 fantomy do kazdeho diamantu.

Na druhou stranu, asi to je fakt tezke (coz mi ale nezabrani, abych to
neskusil pristi tyden ve Vidni) a dost pochybuji, ze najdu ctverylku to
schopnou bez vysvetleni provest. Takze s nejakym masovym vyuzitim teto
kombinace nepocitam (taky zavazilo, ze ani Mila z ni neni very happy).

Jirka
P. S. Ani ja to nikde neslysel. Napadlo me to tuhle rano tesne pred
probuzenim. Chtel jsem vedet, jestli to uz nekdo nekdy videl a co si o tom
myslite. Jeste jednou diky za reakce :).