[Square] Od levelu A1 vyse ...

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Květen 21 15:20:42 CEST 2008

Scobak wrote:

> Miluv popis presne vystihuje, co jsem chtel. Lisime se jen v tom, ze ja
> nepracoval s T-bonem, ale aplikoval jsem ackovou vysvetlivku v definicich:
> when the formation isnt there (strana 11 aktualnich ackovych definic). Ano,
> je treba si doplnit 4 fantomy do kazdeho diamantu.

   Bohuzel on ten projekt "When the formation isn't there" popsany v
predmluve k Acku (ano, podle Callerlabu to plati i pro A1) je dost
desivy. Predstava, ze tanecnici zatanci z diamantu Swing Thru, ze z vlny
provedou Diamond Circulate ci Flip the Diamond, ze preziji kombinaci
Grand Swing Thru, Center 4 Lock It, Each Side Fan the Top je spise z
rise fantasy nez realu...

   Pripominam ze tuhle silenost schvalil ten samy Callerlab, ktery
tvrdi, ze Right and Left Thru z halfsashayovanych pozic je prilis
tezky... K tomu se da dodat snad jen to, ze se k tomu neda dodat vubec nic.
   A nebo neco prece: pro zajemce si muzeme zkusit nejaky takovy
miniworkshop (projit par takhle zesilevsich figur) zaradit do volneho
casu na Bityskove nalejvarne - teda pokud nam to cas a Rosta dovoli... A
neni nutne chodit az do A1, da se to skouset i s MS figurami. Neni prece
nutne, aby vam sla hlava kolem, kdyz muze jit pekne do ctverecku!