[Square] PAC - podekovani

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Úterý Listopad 4 07:31:54 CET 2008

Zdravim,
take bych se pridal k smeknuti klobouku nad organizaci - byla uzasna, Country rytmus udelal spoustu prace s tim, abychom se tam citili dobre (vcetne vecerniho uvolnovani v bazenu - to bylo labuzo  :-) )
Jeste jednou diky.

>Znovu bych chtel podekovat Country rytmu, tentokrat
>za zajisteni ranniho budicku. Na jare jsem k buzeni
>pouzil housle. Kdyz jsem v sobotu Jardu Rychleho pozadal
>o zapujceni housli, neproslo to (asi se bal, ze to nekdo
>nevydrzi a znici je). Pronesl jsem nahlas, ze by nebyly k
>zahozeni dudy. V sobotu vecer mi bylo oznameno ze
>jsou zajisteny dudy i dudakem. Vysledek je vam jiz znam.
>Skodolibe pobaveni jiz probuzenych na ucet jeste spicich
>bylo znacne :-)

Milo Milo, vzhledem k tomu, ze jsem jednim z tech spicich a zazil jsem Tve buzeni houslemi, ani se nedivim, ze Ti je Jarda nesveril  :-) Ty, na rozdil od toho dudaka, jsi produkoval pazvuky smrdlanim smyccem po strunach, ktere se ani pri nejlepsi vuli nedalo nazvat muzikou. Tvym pranim bylo probudit vsechny co nejhorsim zpusobem.
Nejsem pritelem dud, ale ve srovnani s Tvym houslovym umenim to bylo zajimave spestreni, ktere se dalo poslouchat preci jen ponekud lepe, a hlavne se to dalo nazvat muzikou.
Mel bys byt opatrnejsi v probouzeni tanecniku. Osklive probuzeny tanecnik muze byt i cele dopoledne nevrly a ve ctverylce se mracit nejen na callera, ale i na ostatni tanecniky.
A nebo se vykasle na tancovani a pujde si nekam zalezt a dospat to :-)

Nehlede na to, ze jsi prisel s krizkem po funuse, nebot pred dudama zaznelo trikrat zvoneni, ktere bylo dostatecne sokujici i bez Tebe :-)

Preji pekny den
Benitto