[Square] PAC - podekovani

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Listopad 4 08:16:13 CET 2008

> Milo Milo, vzhledem k tomu, ze jsem jednim z tech spicich a zazil
> jsem Tve buzeni houslemi, ani se nedivim, ze Ti je Jarda nesveril
>  :-) Ty, na rozdil od toho dudaka, jsi produkoval pazvuky
> smrdlanim smyccem po strunach, ktere se ani pri nejlepsi vuli
> nedalo nazvat muzikou. Tvym pranim bylo probudit vsechny co
> nejhorsim zpusobem.
> Nejsem pritelem dud, ale ve srovnani s Tvym houslovym umenim to
> bylo zajimave spestreni, ktere se dalo poslouchat preci jen
> ponekud lepe, a hlavne se to dalo nazvat muzikou.

No, puvodne jsem ho pozadal o to, aby na dudy nehral. Dudy mely
hlavne mecet. To si majitel netroufl a poukazal na to, ze to
bude mit dostatecny efekt i kdyz na to bude hrat. Na priste uvazuji
o tom, kde sehnat 1) cinely 2) trubku 3) buben :-).

> Mel bys byt opatrnejsi v probouzeni tanecniku. Osklive probuzeny
> tanecnik muze byt i cele dopoledne nevrly a ve ctverylce se
> mracit nejen na callera, ale i na ostatni tanecniky.
> A nebo se vykasle na tancovani a pujde si nekam zalezt a dospat to :-)

Srandicky, srandicky, ale ted naprosto vazne. Pokud se kdokoliv
prijede neco ucit, mel by si uvedomit, ze ma na tancovani prijit vcas.
Jsem schopen pochopit, ze nekdo prijede misto v patek az v sobotu
a tomu jsem ochoten vyjit velice vstric. Zpravidla to totiz byva
z pracovnich duvodu. Problem, ktery naprosto vubec neminim tolerovat
je ten, ze nekdo prijde na vyuku o hodinu a pul pozdeji proto, ze se
nevystrachal ze spacaku s tim, ze moji povinnosti je nove naucene figury
pro dotycneho znovu naucit. Neni to moji povinnosti. Dotycnemu pak mohu
pouze poradit, at se to o prestavce nejak douci - povazuji to za jeho
problem. On je totiz mezi tanecni a vyukovou akci propastny rozdil,
coz nekteri neberou v potaz. Budicek ma na tu "bojovou" moralku
velice pozitivni vliv - drtiva vetsina tanecniku opravdu dorazi vcas.