[Square] SpecPacLiberec - poděkování

stauf na email.cz stauf na email.cz
Úterý Listopad 4 08:35:18 CET 2008

Chtěl poděkovat pořadatelům Speciálního PACu v Liberci. Podle mne a Helči byl skvělý a pro všechny, každý si tam mohl nají to své. Byla báječná kuchyně a příjemné večerní koupání v bazénu. V neděli budíček s dudákem neměl chybu, jen mne v tu chvíli mrzelo, že nemám po ruce samopal :o))) Rozhodně tu dálku, kterou jsme museli překonat nelitujem a kdo nejel, má škodu. Díky! :o)

Škoda, že v Praze letos nějak umřelo občasné víkendové tancování pro lidi, co si troufnou maximálně na MS. A nějak tam mizí i Plus. Crazy speciál už je také asi jen minulostí…  :o(

Pepa Staufčík