[Square] Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Leden 7 12:03:04 CET 2009

Nez se rozpouta diskuze na tema zucastnit se, doporucuji si
projit stranky teto akce http://www.talentawards.eu, nebo
precist si par vet ktere jsem sem prekopiroval spolu s pravidly
souteze.

Miloslav Maly

Zvítězí amatéři ve své vlastní disciplíně, ale i profesionálové
okusí své soutěžní disciplíny. Z každé kategorie budou známé 3. vítězové,
dua, tria či skupiny. V některých disciplínách hlavní vítězové.

Je to největší soutěžní projekt v Evropě hledající talenty
z různých oborů a profesí. 2.ročník této soutěže naváže na
tradici 1.ročníku a  odstartuje dráhu síně slávy choreografům,
tanečníkům, sportovcům, umělcům a příznivcům kultury, zábavy
a adrenalinu.

Vítěze soutěže - první 3.místa v každé kategorii a hlavní
vítěze vždy čekají kromě příjemných cen získaných v naši soutěži,
Vaše po-soutěžní propagace.

nabídneme Vás v marketingové sféře jako objevený TALENT pro rok
2009 v 2.ročníku soutěže TALENT AWARDS v ČR a v rámci mezinárodní
soutěže.

   Soutěžní pravidla TALENT AWARDS v kategorii Country Dance –

                 Vymezení pojmu – soutěžní označení : Country Dance

 Pořadatelem 2. ročníku mezinárodní a celostátní soutěže v ČR a pro
Slovensko TALENT AWARDS  je

prezidentka soutěže Muna Al Muchantafová pod záštitou Profesionální školy
orientálního tance Muna.

Soutěž je určena pro věkové kategorie:
1.a   děti do 7.let (kategorie Mini – dívky a chlapci)

1.b   7 -  12. let (dětská kategorie – dívky a chlapci)

1.c   12,5 – 15 let  (dívky a chlapci – junioři)

1.d   15,5 -  18 let ( dívky a chlapci – teenage)

1.e   18 od dovršení – neomezeně se zdravotní způsobilostí (ženy a muži –
senioři)

Účastníci, kteří nedosáhli v den odeslání přihlášky hranice 18-ti let,
doplní přihlášku o podpis se souhlasem zákonného zástupce.- Přihlášku se
souhlasem zákonného zástupce je nutné zaslat na adresu pořadatele soutěže,
to na: Muna Al Muchantafová – P.O.Box 9, Praha 618, 163 00.

Než budete zasílat materiály poštou, prosíme zašlete nejprve přihlášky
e-mailem!!!

Soutěžní kategorie Country Dance v TALENT AWARDS – pro všechny věkové
kategorie výběr z:
2.a     Klasické Country tance

2.b     Line Dances

2.c     Country Show Dances

Kritéria: Taneční formace – vždy možná pouze 1. z kritérií taneční formace:
Povinné jsou 2. choreografie při soutěžní prezentaci.

3.a      sólo

3.b      duo – dvojíce a páry

3.c      skupina

Účast soutěžících rozdělená  dle pozice:
4.a       amatér/ kursista/tanec rekreačně (minimální pokročilost -půlroku
tance /

            6.měsíců tance v daném oboru)

4.b       profesionál, který učí a vystupuje na veřejnosti v rámci Country
Dance

4.c       profesionál, který se zabývá Country Dance pouze vystupováním na
veřejnosti

            a neučí Country Dance.

  Účastníci soutěže doplní prohlášení, ve kterém uvedou formu Country Dance,
kterou
            provozují. Nepravdivě uvedené údaje či zatajení profesionálního
provozování Country

            Dance v rubrice pro amatéry spadají pod soutěžní disciplinární
řízení TALENT

            AWARDS v článku 12. soutěžních pravidel. Dané prohlášení zašlete
společně v

            e-mailu včetně soutěžní přihlášky.Výjimku tvoří věkové kategorie
1.a, 1.b a 1.c .

 Výše startovného v kategorii Country Dance v TALENT AWARDS:
 6.a     Mini děti           do 7.let
100,-KČ

 6.b     děti                   7- 12.let
200,-KČ

 6.c     junioři               12,5 – 15 let
200,-KČ

 6.d     teenage            15,5 – 18 let
250,-KČ

 6.e     senioři              18.let včetně – neomezeně            250,-KČ

 6.f     v případě duet, párů a skupinových formací – poplatek platí každá
osoba

          samostatně 100,-KČ, 200,-KČ nebo 250,-KČ dle příslušné věkové
kategorie

           uvedené v 6.a. až 6.e .

6.g      Účastník soutěže, který se přihlásí do více kategorií jiných
sportů, tanců či

           uměleckých disciplín v rámci soutěže TALENT AWARDS – platí za
každou

           kategorii startovné zvlášť.

7.   Způsob platby: Na účet: Komerční banka, a.s., se sídlem: Praha 1, Na
Příkopě 33/ 969,

      114 07.  Číslo účtu: 51 – 1854540267/0100

      Číslo účtu ve formátu IBAN: CZ1701000000511854540267

      BIC ( SWIFT address) – KOMBCZPPXXX

            Variabilní symbol Vaše číslo telefonu, které zadáte do soutěžní
přihlášky. Částka

            musí být připsaná na účet nejpozději do 25.02.2009. Pozdější
platby nebudou brány

            v potaz a tím nevzniká účastníkovi nárok na zařazení do soutěže.

      8.   Registrace a přihlášení:

   8.a    vyplněním přihlášky ve Vámi vybrané soutěžní kategorii včetně
souhlasu se

            zpracováním Vašich osobních údajů pouze v rámci soutěže TALENT

            AWARDS a s tím spojenými nabídkami pro Vaše uplatnění v oboru.

            Odesláním přihlášky se rozumí, že souhlasíte s pravidly soutěže.

   8.b    jejím odesláním na náš e-mail: info na talentawards.eu Neplnoletí

            účastníci soutěže odešlou nejprve e-mailem, poté poštou na
adresu pořadatele!!!

   8.c    pokud se věnujete tanci profesionálně – vyplníte prohlášení, které
zašlete

            na emailovou adresu pořadatele soutěže: info na talentawards.eu
nejpozději do

            20.02.2009 – včetně do 23:59 minut). Později zaslané přihlášky
nebudou

            brány v potaz a nebudou zařazeny do soutěže. V případě, že
nevyplníte

                        prohlášení, platí, že se věnujete danému oboru
amatérsky. Porušení pravidel

                        či utajení pravdivých faktů vede k disciplinárnímu
řízení viz. článek 12.

                        Výjimku tvoří věková kategorie mini, děti a junioři.

   8.d    vyčkáte na potvrzení na Váš mail stranou pořadatele TALENT AWARDS

   8.e    uhradíte startovné na účet uvedený v článku 7. soutěžních
pravidel.

   8.f     budete očekávat mailem informace od pořadatele (termín soutěžního

            konkurzu, místo a čas konání, důležité organizační informace).

9.        Účastníci soutěže si přinesou vlastní hudbu na vlastní CD
nahrávce. Na každém CD

        může být zaznamenána pouze 1.skladba. V předkolech, účastníci:
sólo/dua/páry/

        skupiny zatancuji 2 minuty až 2.30 minuty na každou ze skladeb. V
závěrečných

        soutěžních finálních kolech každá taneční prezentace v průměru 3:00
minuty až

        4:30 minut. Volba hudby závisí na účastnících soutěže. Nutné jsou 2.
choreografie

        v soutěži.

10.    Dle počtu přihlášených účastníků v soutěži TALENT AWARDS se bude
realizovat

        konkrétní soutěžní disciplína – počet soutěžních předkol a finálních
kol. Minimální

        počet soutěžících ve finálním kole po výběrovém řízení by mělo činit
alespoň

       10.účastníků, 6. skupin.

11.  Pořadatel soutěže TALENT AWARDS si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu
soutěže učinit změny v pravidlech soutěže, časových harmonogramech
jednotlivých kol či soutěž zrušit. Vymáhání výherních cen právní cestou je
vyloučené. Pořadatel předá výhercům soutěžní ceny, které budou do soutěže
poskytnuty pořadatelem, partnery a sponzory.

12.   Pořadatel má právo kdykoliv v průběhu soutěže (předkola i finální
kola)

       diskvalifikovat účastníka soutěže, který porušuje pravidla soutěže
nebo poškozuje

       jméno soutěže, pořadatele, partnerů či sponzorů. Dále pořadatel
soutěže TALENT

       AWARDS je oprávněn v rámci disciplinárního řízení soutěže pokutovat
účastníka

       soutěže v hodnotě 2.000,-KČ pokud uvede soutěžící nepravdivý údaj, že
se tanci

       věnuje amatérsky a přitom se tanci věnuje profesionálně či živností v
době podpisu

       prohlášení a do doby ukončení posledního soutěžního kola, ve kterém
účastník

       soutěže prospěl. Výjimku tvoří věkové kategorie viz. články 6.a, 6.b
a 6.c .

13.  Přesná místa konání soutěžních předkol a finálních kol Vám budou
oznámená prostřednictvím e-mailu. Místa konání finálních kol soutěže budou
též oznámená na webových stránkách www.talentawards.eu

14.  Podmínkou vstupu účastníka do finálního kola je úspěšné absolvování
všech předchozích soutěžních předkol.

15.  Soutěže se nesmí zúčastnit  pořadatel a zaštiťující organizace soutěže
TALENT AWARDS s mezinárodní působností. Dále organizační tým soutěže.

       16.   V soutěži jsou posuzovány a klasifikovány:

               16.a  Technika pohybu

               16.b  umělecký dojem

               16.c  prostorové využití

               16.d  kostýmová volba

               16.e  taneční náplň vzhledem k využitým figurám vůči hudbě

               16.f   volba hudby

               16.g  krokové variace

               16.h  taneční výraz ( gestikulace a mimika)

17.    Pořadatel soutěže nepřipravuje účastníky soutěže na choreografie a
jiné soutěžní

        disciplíny. Soutěž TALENT AWARDS je v režii spolupráce soutěžního
účastníka a

        jeho choreografa/pedagoga/lektora školy, kde se vzdělává či školu,
kterou soutěžící

        vede nebo prezentuje v rámci soutěže.

18.   Veškeré náklady spojené s účasti v soutěži (cestovné, strava,
ubytování aj.) jsou plně

        v režií soutěžících.

19.    Soutěžní předkola jsou NEVEŘEJNÁ a budou probíhat formou výběrového

        konkurzu na základě splnění článku 16. v soutěžních pravidlech
TALENT

        AWARDS. Soutěžící bude zařazený do soutěže na základě věkové
kategorie

        viz. článek 1 v soutěžních pravidlech výše uvedených. Dále splní
platební podmínky

        – startovné. V případě, že se věnuje danému oboru profesionálně
viz.varianty v

        článku 4. (4.a až 4.c) výše uvedené, doplní prohlášení a zašle jej
na e-mail

        pořadatele uvedeném v bodě 8.c . Účastník si též zvolí kritéria, za
které bude

        soutěžit výběr disciplín 2.a nebo 2.b či 2.c ve formacích 3.a, 3.b
nebo 3.c .

20.    Soutěžní neveřejná předkola budou regulérně hodnocena porotou
složenou vždy

        z profesionálů z daného oboru a kolegiálních oborů vždy s patřičným
tanečním,

        hudebním či profesním vzděláním. Porota bude složena zčásti i z
amatérsky

        zasedajícího komisaře. Proti rozhodnutí poroty není odvolání.

21.    Finální soutěžní kola – VEŘEJNÁ – budou probíhat již z vybraných
účastníků

        soutěže, kteří úspěšně absolvovali všechna soutěžní předkola dle
počtu přihlášených

        soutěžících v jednotlivých disciplínách. Soutěžící, kteří postoupí
do finálního kola

        musí splňovat soutěžní kritéria vyhlášená pořadatelem soutěže TALENT
AWARDS,

        která jsou obsažená v soutěžních pravidlech v článcích 1 až 22 dle
příslušného věku,

        volba sólo, dua, páru či skupiny a v poslední řadě důležitý bod, v
soutěži nesmí

        společně ve stejné kategorii soutěžit amatéři a profesionálové –
každá kategorie je

        rozdělená samostatně viz. článek 4. (4.a až 4.c). Dále soutěžící
musí splnit kritéria

        uvedená v článku 16. Z každé kategorie vítězové budou náležitě
oceněni věcnými dary,

        ale i mediální propagaci včetně školy, ve které se vzdělávají či
kterou zastupují

        a prezentují. V rámci vítězství v soutěži Talent Awards, pořadatel
bude nabízet účast

        vítězů na různých společenských akcích a prezentacích.

22.    Soutěžní veřejná – finální  kola budou regulérně hodnocena porotou
[...]

odvolání. Finální

        kola budou již přístupná veřejnosti.