[Square] [Fwd: Mezinárodní soute(z( talentu* - Talent Awards 2009]

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Leden 12 14:41:54 CET 2009

1.) dakujem, potesilo :-)
2.) Prezidentujem rok a pol, mozem hovorit len za minuly rok. Po convention
sme boli hotovi a vramci I GO chodilo vela hosti. Na dalsiu aktivitu sme
nenaskrabali dost energie.
Uz chystame dalsiu majovku a uz sme sa bavili o pripravke po nej.  Pridte,
aby ten open air mal patricnu ucas a teda aj ucinnost. :-)

Zacat pripravku pred letom ma len jednu nevyhodu. Prazdniny.
Nasim najvacsim skusobnym kamenom pripravky teraz je totiz Vianocne volno.
Tym, ze mame vela studujucich v pripravke, po Vianociach maju skuskove a
vela z nich vypadne z rytmu. Mavame vtedy velky ubytok. Uz druhy rok sa to
snazime zmiernit organizovanim kluboveho vikendu na chate pred Vianocami.
Zatancujeme si, hrame timove a spolocenske hry a tak. Pripravka lepsie
zapadne. Fakt je, ze ti, co boli na chate, prisli aj v januari. Spajame to s
Mikulasom pre klubove deturence - s detmi nas tam bolo v sobotu cez
osemdesiat.

Jirko uz presadzoval pripravku dvakrat rocne. Raz to treba skusit a budeme
mudrejsi.
Iveta