[Square] [Fwd: Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009]

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Sobota Leden 10 02:36:46 CET 2009

Tancujeme v novozrekonstruovanych tanecnych priestoroch na VS internate - na
koleji. Je to v Mlynskej doline, kde byvaju studenti niekolkych VS. V
septembri sme spravili uz druhy rok dva klubove vecery vonku na chodniku
medzi internatmi. Zaujimave je, ze sa chytili najma matfyzaci.
i.