[Square] [Fwd: Mezinárodní soute(z( talentu* - Talent Awards 2009]

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Leden 12 09:28:29 CET 2009

Iveta Benova wrote:

> Square dance je najma o zabave pre tancujucich, poprehanani mozgovych
> zavitov, o klubovej cinnosti a kamaratoch a to sa zle ukazuje
> divakom. Jednou vynimkou je open air tancovanie. Vtedy je stvoryliek
> vela, ludia sa pristavuju, vidia, ze tancuju vsetky vekove kategorie a
> kazdy ako vie. ;-)  Normalni smrtelnici si povedia, ze to moze byt
> zaujimave. Skoda, ze po majovke nerobievame kurz, zaujemci do oktobra
> vychladnu.

   1) Extremne moudry nazor, pod ktery se s radosti podepisu i ja.
   2) Uz nekolik let kladu Karoline tu samou otazku: proc nedelate po
Majovce pripravku? Vzdyt to nemusi byt cely level - cilem by melo byt
lidi pritahnout do klubu a ukazat jim, o co jde. Tedy jim dat moznost si
zazit jak tancovani, tak take klubovou atmosferu... A velka cast z nich
se potom na podzim vrati.