[Square] Ferris Wheel Party Viedeň 30.5.-1.6.2009

jenda na kalenda.cz jenda na kalenda.cz
Pondělí Červen 1 22:44:03 CEST 2009

Ahoj, pratele,

      jeste ani nevysumela debata o prazske Convention a uz tu mam
veeeeelika slova chvaly na  Ferris Wheel Party. Ma znalost nemciny, a
anglicky taky neumim, mi sice neumoznila rict bajecnym callerum, ze davaji
malo meho oblibeneho EB, ale i tak jsem se na MS dosyta vyskotacil. Zavratne
tempo .. MS, MS, + .. pauza max. 2min .. jsem jeste nikdy nezazil. Jeste ze
jsem si mohl aspon na + na chvilku sednout. Ackari si to rovnez
pochvalovali, take si prisli na sve.

     Byla-li pak sobotni afterparty bujara, v nedeli s zivou muzikou, oba
muzikanti - dirigent a harmonikar - delali co mohli, se rozjela v nezrizenou
veselici.

     Na prochazku Vidni jsem nesel. To by byla Jessica chudak. Kdo jiny by
mi asi prekladal. Ale spravnou odpoved na otazku z http://karolina.sk znam.
A o te sose s ponozkou taky vim. Vy ne? Co se divim? Kdo jste neprijeli, to
jste tedy po(*...)dcenili bajecnou tancovacku, z CZ nas byla asi dvacka, z
jihu Cech 5, z Brnecka 3 a asi tucet Karolinanu. Tedy vcetne Scobacat.
Decka, ty holky maji kukadla, hmm .. to budou jednou stramandy! A
samozrejme, viz vyse, Jessica.

    Odjel jsem v pondeli rano, a tak cekam, ze nekdo jeste prida dodatek.

      resume:   Tak priste!

        ml.jenda, o.k.

      P.S. muzete, prosim, nekdo predat me podekovani poradatelum?   ...
dekuju  hezky - cesky.

*... jak jsem slibil, tak pisu, Jirko.