[Square] Ferris Wheel Party Viedeň 30.5.-1.6.2009

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Červen 1 23:25:21 CEST 2009

Jendo gratuluji ze sis zvladl koupit v nemcine listek na vlak :))

Priste nam budes pri zahranicni navsteve prekladat Ty :))

Pyro

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik
goldprospector