[Square] Ferris Wheel Party Viedeň 30.5.-1.6.2009

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Červen 2 01:21:25 CEST 2009

I me se libilo :).

Kdyz tak nad tim premyslim, doopravdy byly minimalni pauzy (obcas jsem
zahlasil pauzu jen svych oblibenych 30 sekund :)). Lidi 153, vcetne
organizatoru a calleru (mohlo byt vic, ale k nalade a na tancovani
stacilo). Dobra atmosfera. Barry me pozitivne prekvapil - velmi
prijemny clovek a caller.
Muj osobni pocit z callerovani: V nedeli jsem z podia temer neslezl
 :) . Vylezl jsem na nej v 11:30 (MS pro lidi, co nesli na prohlidku,
stridal se s roundem), pak me Barry poprosil, abych vzal od 13:00 do
14:00 misto nej A1, aby si mohl zacellerovat MS se Stefanem, od 14:00
do 16:00 jsem se stridal s Barrym na A1. Hodinovou pauzu do 17:00 jsem
vetsinou stravil tancovanim valciku. Od 17:00 do 19:00 jsem delal A2 s
Barrym, na konci me nastesti upozornil, ze mam od 19:00 do 19:30 MS -
moderni hudba, stihl jsem. Pak byl Grand March, po nem jsme se na
podiu stridali ve dvojicich do 22:00. Taktak jsem se zabalil a utikal
na vlak v 23:24. O tipech, ktere jsem necalleroval, jsem se nejak
stihl prubezne najist  :) .

Bylo to super. Dobre se mi callerovalo a jsem rad, ze z Karoliny bylo
mimo me 10 dalsich lidi. Dekuju lidem z Krumlova, Brna, dekuju
Jessice, ktera byla jeste vcera (dnes) na klubaci Vienna Swingers. A
dekuju Jendovi, ktery napsal, jak slibil :).

Holandsky caller s partnerkou byli nadseni jak z akce, tak z navstevy
Karoliny. Rekl, ze napise do holandskeho casopisu a ze nas vychvali.
Priste prijedou zase :).

Jirka
P.S. To zavratne tempo, max. 2 minuty pauza - to je docela caste jak
ve Vidni, tak v BA, tak ve WN (s vyjimkami, i caller se obcas zakeca,
potrebuje na zachod nebo se potrebuje vydychat). Minimalne prvni tipy
se tak musi udelat, aby se lide rychle prostridali (obcas dorazim na
klubac a pauzu - ve stylu, slezu z podia - si davam az po hodine a
pul).