[Square] M-Separate a Convention

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Květen 4 16:55:13 CEST 2009

V duchu Jirkovy "soukrome vyzvy" si dovolim svoji "soukromou odpoved, ktera
nema nic spolecneho s organizatory Convention, ani se cleny M-Separate.":

PROBOHA JIRKO, NEMYSLIS ZE TO JE JEJICH VEC, ZDA NEKAM CHTEJI PRIJET,
POTAZMO ZDA SE CHTEJI REGISTROVAT?

Neni to tak davno jsem tu mel - pro vetsinu lidi dost nepochopitelny -
povzdech, ze mi nektere veci pripomely Jeffovy "devcata z Caramelly". Ty by
sis tu dobu mel pamatovat. A musim rict, ze tento tvuj mail mi pro zmenu
velmi pripomina Jeffa kdyz na valne hromade CSAS vyjmenovaval kluby, ktere
si dovolily neucastnit  se nejakeho Special Dance. Opravdu tohle myslis
vazne?

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz

----- Original Message -----
From: "Scobak" <scobak at zoznam.sk>
To: "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
Sent: Monday, May 04, 2009 1:22 PM
Subject: [Square] M-Separate a Convention

Vyzva clenum M-Separate: Registrujte se na Convention, prosim!
Nikdo z M-Separate zatim neni zaregistrovan (viz.
http://convention.countryfarrow.cz/cz/registrace/).
Toto je moje soukroma vyzva, ktera nema nic spolecneho s organizatory
Convention (a ani o ni dopredu nevedeli):

Mam skusenost z lonske Convention v BA, na kterou krome ucinkujiciho
Jirky Rogalewicze a Lubose Stepana, ktery na ni mel s Helenou obchod,
neprijel nikdo z M-Separate. Slysel jsme tehdy argumenty o lenosti a
pohodlnosti tanecniku M-Separate, kteri nejezdi skoro nikam, myslel
jsem si o tom svoje, nekomentoval jsem (tyden po Convention v BA to
prezident M-Separate castecne kompenzoval tim, ze dorazil na Special
do Vidne).
V tuto chvili je Convention v Praze, tri tydny pred akci,
zaregistrovanych je 177 lidi, nikdo z M-Separate. To je podle me, ve
chvili, kdy jsou zaregistrovani lide z Nemecka, Rakouska, Svedska,
Slovenska docela ostuda. Nekomentoval jsem, ze nedorazili do BA, ale
ze by byli az taci "zapecnici"? Prosim, clenove M-Separate, probudte
se! Zlepsete dojem! Nebo doopravdy plati, ze vas to, co se deje mimo
sal vaseho klubu, vubec nezajima?

Jirka Scobak