[Square] M-Separate a Convention

Jiří Kůžel jiri.kuzel na volny.cz
Pondělí Květen 4 20:35:21 CEST 2009

Dovolim si reagovat. Ja jsem byl na letosni Majovce a dokonce o den
drive, abych poznal Bratislavu. Pry bylo okolo 140 tanecniku. Dekuji tez
organizatorum za skvelou pripravu a servis pri akci. Zucastnil jsem
temer 3 hod. Open air na Primacialnom namesti v nedeli. Jsem z klubu
M-Separate. Na Convention mám delsi dobu objednane spani a
predregistroval jsem se dnes po pripomenuti Jirky Scobaka. Myslim, ze je
to kazdeho vec zucastnit se akce..Naridit se to  neda. Lide se rozhoduji
dle mnoha faktoru.
Jirka Kuzel