[Square] M-Separate a Convention

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Květen 5 00:18:29 CEST 2009

V prvni rade, jsem rad, ze se zaregistroval prvni clovek z M-Separate.
Jirko, diky.

Take jsem to nebral tak, ze M-Separate odhazuji do kose a uz s nimi
nechci nic mit. Jen si fakt myslim, ze by byla ostuda, aby to dopadlo
jako na lonskem Convention a oni tam nebyli. Toto byl preventivni
mail.

Na tvuj mail, Pavouku. Kazdy ma pravo delat co chce, kazdy ma pravo
chovani toho druheho kazdeho zhodnotit.
OBECNE:
Uz dlouho mam nazor, ze pokud ja jako tanecnik mohu vyjet jen na
omezeny pocet akci, mel bych, pokud mi mimo jine jde i o celkovou
uroven naseho square dancingu, vybirat i podle toho, kdo to porada.
Pokud o klubu vim, ze jezdi na akce, je to pro me jine, nez kdyz se
jedna o klub, ktery horko tezko presvedci sve cleny, aby se prisli na
vlastni akci se alespon podivat.
Rekneme, ze mame u nas 200 aktivnich tanecniku, kteri za rok 3x, 4x
nekam vyrazi. To je 600 az 800 navstev. Optimalni stav by byl, aby
kazdy z nich vyjel na akci klubu, ktery je funkcni, aktivni a jehoz
tanecnici take jezdi. Kazda navsteva akce klubu, ktery sam jen ceka na
hosty a sam nikam nevyjede, je ztracena navsteva, protoze nepomaha nic
budovat. Naopak, kluby, ktere jsou aktivni, budou mit na sve akci o
tento pocet navstev mene a budou vic v depresi (pak frflame, ze na
akce jezdi malo lidi).
Vseobecne je muj zivotni postoj pomahat tam, kde to ma smysl. Je
zbytecne pomahat nekomu, kdo si sam nechce pomoci. Mam plne zuby lidi,
kteri svoji lenost a pohodlnost omlouvaji lenosti a pohodlnosti jinych
a tim, ze takova je dnesni doba a ze se s tim neda nic delat. Myslim,
ze v klubu, jehoz clenove jsou aktivni a jezdi, se bohata navsteva na
akci zuroci mnohem lepe nez u klubu, ktery stagnuje a sve cleny nikam
nedostane.
O tomto jsem ze srdce presvedcen a v tomto nazor nezmenim.

Jirka
P.S. Jeff byl prezident asociace, ja jsem obycejny jeden hlas na teto
konferenci. Kazdy ma pravo muj mail hodit do kose :).