[Square] M-Separate a Convention

Andrea Cambalová andrea.cambalova na tiscali.cz
Úterý Květen 5 08:19:39 CEST 2009

Ahoj Jirko,
myslim, ze naprosto respektuji ceho jsi se svym mailem snazil dosahnout,
a mozna na rozdil od spousty jinych, obdivuji tvuj zapal s jakym se
snazis pro square delat co se da. Presto se musim clenu M-separate
zastat, protoze treba k nam jezdivaji docela casto a i na akcich jinych
klubu jsem si s nimi uzila uz spoustu legrace. Naopak ja sama jsem se
nedavno zastydela, kdyz jsem zase zvala M-separataky na nasi akci a oni
mi odvetili, at taky nekdy prijedu, ze jsem u nich jeste nikdy nebyla.
Maji pravdu, ale dokud to nezminili vubec jsem si to neuvedomila,
protoze proste akce vybiram podle svych casovych a jinych osobnich podminek.

Myslim si, ze my Zoombici, jezdivame na akce taktez docela casto a i k
vam, ale od vas u nas kuprikladu take jeste nikdo nebyl, presto se nad
tim nepozastavuji a chapu, ze proto jiste mate sve duvody, respektuji je
a jsem presvedcena o tom, ze tak bychom to vuci sobe meli delat vsichni
a jednoduse se tesit, ze se spolecne potkame, lhostejno na ktere akci.

Krasny den vsem, ANDY - ZOOM B. BRNO  :o)