[Square] M-Separate a Convention

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Úterý Květen 5 08:50:37 CEST 2009

Andrejka, plne s tebou suhlasim. Aj co sa tyka pohladu na Jirku - tiez
voci nemu citim zmes obdivu jeho nadsenia a nasadenia, ale aj mierneho
podrazdenia, ked to s tou svojou aktivitou prepiskne. ;-)
Aj co sa tyka klubovych navstev. Pri najlepsej voli nie som schopna
absolvovat vsetky podujatia - aj ked su fakt lakave. Musim sa venovat
rodine, zahrade, a obcas aj domacnosti. ;-) Odtrhnut sa na vikend od
rodiny a odist je pre mna dost narocne. Ked sa to podari, vikendovku
si maximalne uzivam. Vychutnavam si stretnutia s milymi ludmi aj
tanecne zazitky.
Klubove vecery cez tyzden v inych kluboch su pre mna od skoncenia
studentskych cias pase - koho doma cakaju po praci skolopovinne deti
to urcite chape. Aj mna teraz zamrzelo, ze som akcie mnohych klubov
este nenavstivila, a pritom na majovku verne chodievaju... a hned som
pozrela, kedy ma akciu Zoom B ;-)

Problem je najst hranicu medzi motivovanim ludi z klubu a tlacenim
ich. Je jasne, ze ked do toho vlozis energiu a nadchnes ludi, pojde
ich na akciu ovela viac. Ale robit to kazdy vikend? Ved zivot nie je
len o tom. Jirko ma zjavne hranicu medzi motivovanim a tlacenim
posunutu trochu inde ako vacsina. ;-) Ale zas bez jeho nadludskeho
nasadenia by square dance bol inde ako je - minimalne v nasom klube
urcite . :-)

Iveta, Karolina SDC
PS Ked prideme vsetci na convention, akoby sme sa naraz navstivili
vsetci navzajom, nie? :-)