[Square] Podekovani ucastnikum 17th Rainbow CSCTA Convention

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Květen 26 10:46:15 CEST 2009

Václav Moravec wrote:

> Avsak stejne tak jako se zpocatku nevydarilo pocasi, ani vlastni
> Rainbow Convention se nevyhly porodni bolesti. Proto prosime prijmete
> nasi omluvu za pocatecni zmatky, zejmena zdlouhavou registraci, a
> doufame, ze nam tyto nedostatky prominete a priste prijedete na nasi
> akci zase v tak hojnem poctu jako letos. Vzdyt nakonec se mraky
> rozplynuly a bylo opet krasne... Verime, ze jste si stejne tak krasne
> zatancovali a pobavili se.

    Je pravda, ze patecni vecer pusobil dost desivym dojmem, a vetsinova
nalada se, aspon co jsem videl, pohybovala mezi nespokojenosti, vztekem
a zurivosti. Nejvic se na tom asi podepsala fronta v registraci
disponujici pouze jednim vytiskem seznamu prihlasenych, a to jeste
nesetridenym.
    Mimo to se projevoval deficit informaci pro pritomne. Doted
napriklad cekam, az mi jeden z hlavnich poradatelu preda vyslovne
slibenou informaci, kde ze to ma byt ta valna hromada, a jake mohu
ocekavat vybaveni v tanecni hale (tj. jakou kabelaz si mam vzit s
sebou). Druhou otazku mi o chvili pozdeji perfektne zodpovedel Vasik,
takze toto male minus smazal. Take fakt, ze ihned po prijezdu jsem behem
peti minut dostal tri zcela rozdilne informace o tom, do kdy je mozne si
vyzvednout veceri, nebyl prilis pozitivni. Ale veceri jsem dostal, takze
se ani nezlobim.

    Od sobotniho rana se veci razantne zmenily - jakoby ten nocni dest
splachl vsechny problemy. Musim rict, ze pak uz vsechno klapalo jako na
dratkach, nebo to tak aspon na me pusobilo. Teda s vyjimkou jedne veci,
ale za to, ze jsem si zapomnel doma tanecni boty, organizatori
pravdepodobne nemohli :-)

    Dovolim si jeste jednu kritiku, ktera ale nemiri ani v nejmensim na
organizatory. Muzu za to neprimo ja, protoze se to tyka Traveller's
booku. Povazuji za nevhodne dozadovat se zapisu do knizky v momente, kdy
registrace zoufale bojuje s naporem placenichtivych tanecniku. Prosim,
pokud mate zajem o potvrzeni ucasti na akci, udelejte to v dobe, kdy
registrace neni plne vytizena.
    Bylo by mi dost neprijemne, kdyby me organizatori honili s klacky
kolem arealu univerzity za to, ze jsem jim svym napadem pridelal praci
na dobu, kdy maji jine, dulezitejsi, prace nad hlavu. Ale nedivil bych
se jim. Jen bych je rad predem poprosil o to, aby aspon nekteri sli taky
honit ty, co za to mohou primo.