[Square] [Akce] Podekovani ucastnikum 17th Rainbow CSCTA Convention

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Květen 26 14:52:41 CEST 2009

Ahoj Vasku,

v patek byl znacny "binec" a prselo.
V sobotu svitilo slunce a organizatori se stacili zmobilizovat.
Myslim, ze si nikdo nestezoval na tanec, dokonce i zahranicni
tanecnici mi tvrdili, ze nasim callerum rozumi. Nalada byla vyborna.
Callerovalo se mi dobre, zatancoval si dost a prekvapive hodne se
zakecal s ruznymi lidmi. Jen v sobotu jsem se mohl probudit bez
migreny :).
Jsem velmi rad za tech 305 platicich (Vasku, tobe rikali 303, jenze
jsem byl u registrace, kdyz dorazili dalsi dva lide). Dost ze
zahranicnich tanecniku bylo i loni v Bratislave a jsem moc rad, ze se
naseho convention drzi dal :). Takze rikam super. Nakonec se mi
libilo. Vyzba pro dalsiho organizatora, aby udrzel latku :).

Jirka Scobak
Cestny prezident Country Farrow

P.S. V sobotu vecer jsem potkal Huga. Rekl, ze me chce pozitivne
vynadat. Sedel v jidelnim stanu, kde panoval klasicky chaos ve stylu:
"Kdo nedostal polivku? Kdo ma rizek?" Vsechno samozrejme v cestine.
Sedeli tam nejaci zahranicni tanecnici, ztraceni, nejisti a Hugo mi
rekl, ze si vzpomnel na muj mail z patku (o HOSTECH), tak k nim sel a
vsechno jim vysvetlil. Rekl, kdy maji zvednout ruku a popohnal
cisnika, aby dostali vodu, kterou jim nedonesl. Rikal, ze kdybych to
nenapsal, tak by ho nenapadlo se na to takto podivat. Ze me chce
vynadat, protoze jsem ho donutil k aktivite, ale ze je rad a ze mi
chce rict, ze alespon jednu odezvu muj mail mel.