[Square] Pochvala Liberci

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Úterý Listopad 3 07:27:24 CET 2009

Ahojky,
jednak se připojuji s poděkováním za Libereckou PACku, byla úžasná, díky moc organizátorům.

A druhak bych se rád připojil s poznámkou Heartovi - zpětná vazba, kdy tanečník zajde za callerem a tak nějak klidně s ním dá diskusi o tom, co se mu na minulém tipu líbilo a hlavně nelíbilo, je velmi přínosná. Ať už to caller chce nebo nechce, tak je nucen se nad dotyčkou poznámkou zamyslet.

> Od: "Jiri Pyrotechnik Fischer" :
>Ono to je mozna i o tom, jestli je prijemce ev. kritiky ochoten tuto prijmout od kazdeho nebo jen od nekoho...
>Pyro

Mám pocit, že většina callerů na sobě přeci jen chce alespoň trošku zapracovat, a pokud to není afektovaný výstup či hulákání z davu, tak to určitě ocení od každého.

Přeji pěkný den
Benitto