[Square] Pochvala Liberci

Úterý Listopad 3 08:30:50 CET 2009

Uz v anticke filosofii se najde neco v tom smyslu, ze slova pravdy mohou
vychazet z ust blbce nebo tak nejak. I kritika od nekoho, ktery se neumi
vyjadrit, je moc emocialni u toho anebo "nema na to pravo", protoze si o nem
myslim,ze nevi o cem mluvi, kdyz to vyslechneme a zamysleme nad tim, muze
byt uzitecna. Jessica