[Square] Pochvala Liberci

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Listopad 3 14:42:43 CET 2009

Jiri Pyrotechnik Fischer wrote:
> Ono to je mozna i o tom, jestli je prijemce ev. kritiky ochoten tuto
> prijmout od kazdeho nebo jen od nekoho...
> Pyro

    Castecne souhlasim; pokud je nekdo proslaveny tim, ze definice jsou
pro nej cizim (ne-li sprostym) slovem, asi od nej poznamku "tohle se
tancuje takhle a ne tak, jak rikas," pravdepodobne nevezmu (zvlast pokud
mam ty definice nastudovane). Na druhou stranu, pokud mi stejny clovek
rekne, ze mi neni rozumet, protoze huhlam, kunkam, polykam nejen
pismena, ale i cele choreografie a podobne, nemam duvod to od nej nebrat.
    Kazdopadne mi od kohokoli pripada prijemnejsi a ferovejsi na rovinu
recene "tohle se mi nelibi" nez totez vykladane tak, aby to slyseli
vsichni ostatni, ale hlavne aby se to ke kritizovanemu doneslo co
nejpozdeji, nejlepe vubec. A kdyz, tak se zakrytim informace o zdroji...
No, i zprava od zamaskovaneho zdroje je mi milejsi nez nic.

    Doufam, ze Frantisek Vlcek, se kterym jsem mel malou vymenu nazoru
na tema definice jedne figury, chape, ze to nebylo mireno na nej, ale
volne do prostoru bez konkretniho urceni.

    Mejte se pekne, a tesim se na setkani s vami - ve ctverylce nebo na
afterparty.