[Square] Bufet?

Čtvrtek Listopad 5 14:53:57 CET 2009

Nevidel jsem "bufet pro ucinkujici" ale videla jsem, ze se jim poskytnul
teplou veceri, ktera nebyla k dispozici vsem anebo ze dostali penize na
jidlo anebo dostali jine jidlo podle vlastniho prani nez to, co bylo na
jidelnicku pro ostatni. Nevidim to jako nedemokraticky, pracuji pro prospech
nas vse v podstate zdarma a krmit je jako podekovani (i k tomu, aby meli
silu ucinkovat dal) mi neprijde nefer. Jessica