[Square] Bufet?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Listopad 5 15:08:52 CET 2009

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Nevidel jsem "bufet pro ucinkujici" ale videla jsem, ze se jim poskytnul
> teplou veceri, ktera nebyla k dispozici vsem anebo ze dostali penize na
> jidlo anebo dostali jine jidlo podle vlastniho prani nez to, co bylo na
> jidelnicku pro ostatni. Nevidim to jako nedemokraticky, pracuji pro
> prospech nas vse v podstate zdarma a krmit je jako podekovani (i k tomu,
> aby meli silu ucinkovat dal) mi neprijde nefer. Jessica

    Mohou-li si na veceri zajit tanecnici, muze si na ni caller zajit taky.
    Penize na jidlo? Hm, pokud by se nabizelo jidlo jako soucast
honorare (caller pracuje "za byt a stravu", prip. jeste neco malo
navrch), pak budiz, ale nabidnout extra penize, aby mel caller na
veceri? To bych bral jako urazku...
    Jidlo dle vlastniho prani? Pokud je to ze zdravotnich duvodu (a pak
to pravdepodobne bude dostupne i dalsim), pak opet nemam namitek, ale
calleri dispnuji travici soustavou velmi podobnou te, kterou maji
tanecnici. Druhou vyjimkou by mohlo byt to, ze si nekdo prinese
napriklad toustovac, naplni si ho (pravdpodobne svymi surovinami) a
posleze zkonzumuje. To opet nesouvisi se specialnim bufetem.

    Priznam se, ze zadny z techto pristupu jsem jeste nevidel, a tak
verim, ze to je jen hypoteticka debata.