[Square] Bufet?

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 15:09:29 CET 2009

> no ja nepamatuji ze bych jel nekam kvuli buchtam, ( pokud se tedy bavime o jidle a ne damach
Pyro<

Este zes to, Pyro, upresnil ( i kdyz moje zena to vidi jinak, ackoliv mi to vizualni poteseni klidne dopreje). Ja Te rad vidim na akcich hlavne proto, ze az budu opravdu stary kmet s bolavyma nohama  a  Alzheimrem zdevastovanym mozkem, rad budu listovat v katalogu Tvych fotek. Sice ne pro jejich umeleckou kvalitu, ale pro tu atmosferu, ktera z nich dycha.
 Mimochodem ty kvalitni fotky uz nekolik let slibuje jedna dama, naruzive fotografujici na mnoha akcich, od niz jsem presto dosud nevidel jedinou, ac tolikrat slibovanou, fotku. (A nemusela by kvalitou zrovna srset).

A bufet? At musi ci nemusi byt, kdyz uz je, tak at je dobry. Jako ostravsky, jirikovicky nebo liberecky. A mnohe jine. Ale trebas ve ValMezu na A1-nalejvarnach neni zadny a presto se tam sejdou tri ctverylky. Kvalitni caller a snaha tanecniku se neco naucit odsunou otazku bufetu zcela do pozadi. Uplne staci moznos uvarit si kafe ci caj a par lahvi nealko pitiva.

Mimochodem, pristi valasska nalejvarna A1 je v nedelu 15. listopadu, pokud si Vladova slova dobre pamatuju. Prijedte, je tam vzdy dobra nalada a krome srandy se tam i dost hodne naucite.

Frantisek

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach