[Square] Je to pekne zahustene

Libor libor_ch na volny.cz
Pátek Listopad 13 20:57:19 CET 2009

To je škoda, právě proto, že jsi to plánoval dlouho a já s tím už dlouho
počítal. Na jiné se asi nedostanu :(
Já bych to nedělal, pokud s tím dlouhodobě někdo počítá, asi dopadne
stejně jako já.
Nehažte flintu do žita, to že se na poslední chvíli vyskytnou nějaké
lokální akce je takřka jisté a nebude tomu jinak.
To bysme mohli rušit a posouvat termíny do aleluja.

Libor