[Square] Je to pekne zahustene

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pátek Listopad 13 21:53:02 CET 2009

Ahoj Libore, mrzi me, ze jsem Te takto zklamal, ale ono se to opravdu
zahustilo extremne moc. Co se da delat. Jen mohu slibit, ze flintu do zita
hazet nebudu, za tech 19 let je to prvni akce, kterou jsem zrusil. Rekl
bych, ze je to docela dobra bilance a verim, ze si ji moc do budoucna
nepokazim. Uvazuji i o tom, ze bych udelal neco v kvetnu, pokud najdu
rozumny termin. Tedy nesmi to kolidovat s nasimi vetsimi akcemi jako Rainbow
nebo Majovym Specialem, dale s Bityskami, Zatonemi a krom toho s
Gladenbachy, Obertrubachy a dalsimi. Hleda se to tezce. No a k tomu se
nektere akce vyloupnou potichoucku na posledni chvili (coz je pripad prave
zrusene PACky) a vuci tomu jsem uz bezmocny.

Mila

To je škoda, právě proto, že jsi to plánoval dlouho a já s tím už dlouho
počítal. Na jiné se asi nedostanu :(
Já bych to nedělal, pokud s tím dlouhodobě někdo počítá, asi dopadne stejně
jako já.
Nehažte flintu do žita, to že se na poslední chvíli vyskytnou nějaké lokální
akce je takřka jisté a nebude tomu jinak.
To bysme mohli rušit a posouvat termíny do aleluja.

Libor

mm na chello.cz napsal(a):

Ahoj, vzhledem k velke kumulaci akci s programem Plus, A1 a A2 v mesici
listopadu, jsem se rozhodl pro zruseni PAC v terminu 27.-29.11. Doufam,
ze ti, kdo se na SD u nas divaji jako na celek, pochopi, proc tuto kumulaci
akci povazuji za nesmyslnou.

Kazdemu, kdo se na listopadovou PAC chystal, se timto omlouvam, opravdu jsem
v dobe, kdy jsem PAC planoval, nemel nejmensi poneti o tom, jak nestastne
se to zahusti.

Dalsi PAC bude v terminu 22.-24.1.2010. Na programu bude zcela jiste
A1, vyuka A2, C1, C2 a pokud se vcas prihlasi dostatecny pocet lidi, muze
byt i MS a Plus.

Miloslav Maly

Kdyz jsem daval dohromady terminy PACek, snazil jsem se o to, aby akce
byly rovnomerne rozlozene, aby se nenahustilo prilis podobnych akci
kratce za sebou. Dneska jsem se kouknul do SD kalendare a nestacim se
divit. Programy Plus, A1, A2 se nam velmi zahustily.

30.10. - 1.11. Liberec - vyuka Plusu, vyuka A1, tancovani A2
14.11. - Plzen - tancovani Plus, A1
15.11. - Valasske Mezirici - A1 procvicovani
20. - 22.11. - Brno - Plus procvicovani
21.11 - Praha - Plus, A1, A2
27. - 29.11. PAC (okoli Prahy) - A1 procvicovani, A2
27. - 29.11. Zaton - vyuka Plusu.

To je hodne velky pridel v jednom mesici na tech par tanecniku. Skoda,
ze to > neni rozdeleno rovnomerneji po celem tanecnim roce. V jinych
mesicich je docela prazdno. V zari a rijnu nebylo skoro nic, v lednu
je to skoro prazdne, v unoru uplne prazdne, duben a kveten take skoro
prazdno.

Miloslav Maly