[Square] Je to pekne zahustene

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Středa Listopad 18 09:30:54 CET 2009

Za to muze neochota "mistnich" poradatelu dat vsem vedet o svou akci prilis
brzo, pripadne proto, ze jeste nemaji na betone domluvene prostory. Urcita
pomoc muze byt se podivat na kalendar akce z minulych let,vsimnout si kdy
byla treba plusova najlejvarna v Brne (myslim si, ze tento rok je to po
druhe, pokud se nemylim) anebo v Zatone, a zkontaktovat poradatele a ptat se
"Planujete tuhle akci zopakovat?" Ale uplne nejlepsi by bylo, kdyby dali
vsem vedet oni, i kdyby jen predbezne a s varovani, ze to zalezi od nalezeni
prostoru atp.

Take se muze stat, ze si mistni poradatel rika, ze jeho akce je zajimava jen
pro mistni, ze druha akce je stejne daleko, no ja jsem dukazem, ze pro
nektere to muze byt konfliktem i kdyz ty akce jsou vzdalene od sebe :-)
Jessica