[Square] RD nalejvarna - aneb jidlo

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Prosinec 14 21:41:18 CET 2010

Jiri Pyrotechnik Fischer wrote:
> Jessico to mas tak. Kdyz se musis na akci prihlasovat tak 3 tydny
> predem, abys neplatila prirazku ci pokutu nebo jak to nazvat, tak cemu
> se divis? Ty vis tak dlouho dopredu, zda Ti do toho neco nevleze, zda
> nebude nekdo nemocny a tak ? A nam pracujicim do toho muze vlezt rada
> jinych veci nez jen nemoci, treba necekany ukol.

   Pyro, ono je dost tezke dat termin prihlasek driv nez na onech deset
dni pred akci, kdyz musis objednavku jidel odevzdat takto brzo. Jinymi
slovy, po tomhle terminu uz prihlasovani jidel nebylo mozne, protoze
zavazne pocty byly predany do skoly.
   Ja nemam problem pochopit, ze nekdo nemuze prijet, at uz z jakehokoli
duvodu. Mam problem s tim, ze neda vedet. Pravidelne se nam stava, ze na
registraci se lidi, kteri se neprihlasili vcas, ptaji, zda by bylo mozne
objednat si nejake jidlo. Pokud bychom vedeli uz pri otevreni
registrace, kdo vsechno neprijede, mohli bychom pracovat operativneji.

> Apropos stale nechapu jednu vec: kdyz uz tedy pochopim ze pokud se
> zaregistruji jen 11 dni pred akci, zaplatim podle ceniku na strankach
> 430  proc potom mam platit 450 ? ze by poplatek za platbu v hotovosti?

   Nikoli. Pokud si dobre pamatuji, priplatek za pozdni (ci zadne)
prihlaseni je 30 Kc, v tom mas pravdu, ale nezapomen k nemu pripocitat
noclezne 10 Kc za noc (vcas prihlaseni maji ubytovani zdarma). Muzeme
diskutovat o tom, zda by nebylo vhodnejsi tento poplatek sjednotit, ale
kazdopadne toto odpovida soucasnym pravidlum, ktera jsou zverejnena na netu.

> Co se tyce programu, mne osobne se vic libi vic figur a vic tancu ale
> chapu, ze spravnyho roundovyho tanecnika bude asi vic zajimat technika.
> Holt co tanecnik, to nazor :)

   Jiste; i proto bych rad znal verejne mineni - tj. zda byste radeji
pristup Richarda Lambertyho (poradne se naucit aspon zaklad tance) nebo
standardni pristup (figury a choreografie).

> Jinak vikend to byl prima a moc vsem dekuji.

   Za oceneni dekuju, na podekovani odpovidam, "rado se stalo, budu rad,
pokud bude priste zas".