[Square] Kdo byl uz v Chamu?

Lucie Libovicka LLibovicka na seznam.cz
Úterý Prosinec 28 15:09:42 CET 2010

Mila Jessiko,
ja spim v hotelu s polopenzi za cca 28 EUR, mam to vsude pohodlne pesky, bydlim v pokoji jeste s jednou tanecnici.
Kdyz jsem mela moznost dopravy, spala jsem v Domazlicich v ubytovne a platila tehdy pred nekolika roky 100 Kc za noc a jezdila denne do Chamu, cca hodinu.
Jinak doprava je velmi pohodlna, vlak jezdi primo z Prahy az do Chamu a nadrazi je 10 min od centra.
Zdravi
Lucie