[Square] Kdo byl uz v Chamu?

Úterý Prosinec 28 15:33:20 CET 2010

Ahoj a dekuji za informaci. Nekdo jiny navrhl Kdyne, ale nevim, presne kde
to je, tak nevim, jak se da se prave dopravet. Mozna v tech Domazlicich je
kvuli tomu praktictejsi. Asi uz nevis jmeno ubytovny, kde jsi tam
prespavala? Nevim kolik je 28 EUR, ale asi to nebude cena srovnatelna s
ubytovnou za stovku ceskych :-) Jessica