[Square] Sluchove postizeny squareovy tanecnik?

frankvlcek na seznam.cz frankvlcek na seznam.cz
Středa Prosinec 29 16:02:44 CET 2010

Hi, Jessica,

Ja se hlasim jako prvni - neslysim hlavne nasi klubovou cuerku Susanne, co si to tam na jevisti septa, a tak se snazim bud opisovat, co tanci ostatni, nebo se necham vest (a nekdy si nadavat) moji tanecnici.
Takovych je nas vic, nekteri i ve Squaru, hlavne ve vyssich levelech. Jsou ovsem i lhari, kteri zakryvaji svoji neznalost figur okridlenym sloganem "Co? Nerozumel jsem". Ty bych nejradsi zabil, jenze ja DOOPRAVDY a obzvlaste nekterym callerum nerozumim. U nich nemam sluch, nybrz hluch. Takze se vrazdeni konat nemuze.
Pro Tvuj ucel nechci  - i když bych mohl – jmenovat. To abych neurazil nebo nenarazil. Udelej ale nasledujici: vezmi seznamy tanecniku v klubech a rozdel je na tyto skupiny:
1.Ti, co znaji definice, umi podle nich tancovat a rozumeji callerovi
2. Ti, co neznaji definice, ale tancuji podle nich a rozumeji callerovi
3.Ti, co neznaji definice, netancuji podle nich, a rozumi callerovi
Co zbude, jsou ti, které hledas:  neumi definice, neridi se jimi, nerozumi callerovi.
 A presto tancuji. Presneji !“tancuji“.
Takovych je, ty moc dlouho hledat nemusis.
Pak ještě existuje k obecne biologicke skupine Tanecnik podskupina Manzel, která je hlucha k tomu, co říká manzelka, ale to asi není ten pripad, který hledas.
A tak aby sis zlepsila naladu, podivej se na link:

http://www.stream.cz/video/403218-soused-si-ulitl-na-vanocni-vyzdobe

I když uz je po vanocich, potesi to.

Trošku opožděně (jednak lenošení ve Stadtkrankenhaus Offenbach, jednak nefunkční computer), Vám všem přeju v Novém Roce hodně zdraví, radosti, vtipné callery, spolutanečníky, co umí a když už slzy, tak jen ty od příliš smíchu, a ať se Vám všem všechno daří podle Vašich představ a přání.

Frantisek

> Od: Jessica Jayne Maertin <yentajjm at gmail.com>
> Předmět: [Square] Sluchove postizeny squareovy tanecnik?
> Datum: 29.12.2010 15:14:21
> Ahoj, parkrat po akcich jsem si zatancila se sluchove postizenym tanecnikem,
> ale nevzpomenu si kde, kdy a hlavne, z ktereho klubu on byl, poradi mi
> nekdo? Dekuji predem za informaci, pripadne kontakt,Jessica

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach
Tel.: 0049-69-81 84 85