[Square] Roundová nalejvárna v Jiříkovicích - dohazovárna fakt funguje :-)

aanneelleehh aanneelleehh na seznam.cz
Neděle Únor 21 16:47:31 CET 2010

Pěkné odpoledne všem.

Chci se s vámi podělit o příjemný zážitek, kterého jsem pořád ještě plná a budu na něj dlouho vzpomínat.
Protože by někteří mohli namítat, že patřím k organizátorům (popravdě jsem jen trochu vypomohla), pokusím se soustředit na věci netýkající se organizace. Až přejdu na reklamu, tak na to upozorním :-)

Víkend pro mě začal úplně skvěle už v pátek ráno, kdy jsem otevřela mail a četla:
"Ahoj,
jmenuji se ...................... a našel jsem tvůj inzerát v dohazovárně dostavnik.com............ Bohužel mi taneční partnerka na poslední chvíli onemocněla. Nevím zda se Ti podařilo někoho sehnat, kdyby ne, tak se mi ozvi."

To byl slibný začátek, protože jako tanečnice bez stálého partnera jezdím do Jiříkovic tak trochu "na blint" - bude nějaký chlap navíc, nebo ne? Tentokrát byl. A dokonce dost šikovnej. Ještě jednou mu moc děkuju.

A taky děkuju správcům dostavnického serveru, že dohazovárnu založili. Už jsem přemýšlela, že si pořídím tričko s nápisem: JSEM TU SÓLO A JESTLI CHCEŠ, MŮŽEME JÍT TANČIT. A ejhle, oni to vyřešili za mě - a mnohem elegantněji.

Všichni, kteří se sešli (a že nás bylo na parketu hodně), vytvořiil úžasnou atmosféru a to i během přestávek a večer po tancování. Akci jsem si skvěle užila i přes to, že jsem občas musela odběhnout do bufetu. Původně jsem měla v plánu jít spát brzo a využít volného bezdětného víkendu i k pasivnímu odpočinku, ale dění mě pohltilo natolik, že jsem na tohle předsevzetí rychle zapomněla.

A teď ta slibovaná reklama:
V bufetu bylo průběžně k mání několik druhů výborných buchet, 3 různé pomazánky na chleba (většinou tanečníci nevěděli, kterou dřív, tak chodili postupně pro všechny 3 :-), dost tekutin studených i teplých a drobné mlsky. Vynikající oběd a večeři nám zase připravili ochotní místní kuchaři.

Další nalejvárna, tentokrát fáze IV proběhne taktéž v Jiříkovicích přesně za měsíc, tedy 19. - 21. března (marca) 2010.
Doufám, že se tam opět potkám se spoustou milých lidí a pohodovou atmosférou.

Helena Paroulková

PS: a dohazovárna na březen je už otevřená :-)