[Square] Roundová nalejvárna v Jiříkovicích - dohazovárna fakt funguje :-)

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Únor 22 08:16:41 CET 2010

aanneelleehh wrote:

> [...]
> na poslední chvíli onemocněla. Nevím zda se Ti podařilo někoho sehnat,
> kdyby ne, tak se mi ozvi."
>
> To byl slibný začátek, protože jako tanečnice bez stálého partnera
> jezdím do Jiříkovic tak trochu "na blint" - bude nějaký chlap navíc,
> nebo ne? Tentokrát byl. A dokonce dost šikovnej. Ještě jednou mu moc
> děkuju.
>
> A taky děkuju správcům dostavnického serveru, že dohazovárnu založili.
> Už jsem přemýšlela, že si pořídím tričko s nápisem: JSEM TU SÓLO A
> JESTLI CHCEŠ, MŮŽEME JÍT TANČIT. A ejhle, oni to vyřešili za mě - a

    Presne k tomu ta dohazovarna slouzi. Bylo mi dost lito, kdyz jsem
zjistil, kolik lidi prijelo naslepo a teprve na miste se rozhlizeli po
nejakem partnerovi. Zvlast kdyz jsem si uvedomil, ze mi jeste v patek
rano volala Myzu, ze ji onemocnel partner, a jestli by se tam nasel
nejaky solovy chlap. Musel jsem ji rict, ze o zadnem nevim. A on by se
mozna nejaky nasel. Jen o nem vedet...

    Dost tezko se zjistuje, kdo prijede sam, a kdo v paru, zejmena kdyz
se v tom deji zmeny na posledni chvili, nebo kdyz nekdo prijede bez
predprihlaseni. Proto chci poprosit vsechny, kdo jedou na nalejvarny
sami, aby do doazhovarny napsali nebo aspon nakoukli - uvedomte si, ze
presne timhle muzete potesit nekoho, kdo by rad jel, ale neche se mu jet
solo.

    Dekuju Sone za jeji napad tam tu dohazovarnu umistit. Zezacatku jsem
tomu neprikladal vyznam, a mylil jsem se. Jsem rad, ze jsem se mylil.

> Další nalejvárna, tentokrát fáze IV proběhne taktéž v Jiříkovicích přesně
> za měsíc, tedy 19. - 21. března (marca) 2010.
> Doufám, že se tam opět potkám se spoustou milých lidí a pohodovou
> atmosférou.
>
> PS: a dohazovárna na březen je už otevřená :-)

    K tomu se da dodat jedine: nejen dohazovarna, ona uz je otevrena i
registrace. Muzete se zacit hlasit. Uzaverka prihlasek bude opet o
pulnoci v nedeli pred akci, tedy 14. brezna.

    Mejte se pekne,