[Square] Roundová nalejvárna v Jiříkovicích - dohazovárna fakt funguje :-)

Pondělí Únor 22 08:51:51 CET 2010

Ahoj, musim se pridat k nazoru, ze je skoda, ze se lide nepisou do
dohazovarny, kdyz uz k dispozici je. O vikendu byli 3 chlapi navic! a ja
jsem dokazala vystridat jen 2 z nich. Bylo mi to lito i presto, ze ja jsem v
dohazovarne byla a zadny se mi neozval, takze vlastne za to, ze nemeli s kym
tancit, mohli sami. Malem jsem nejela...Jessica