[Square] Zoomy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Čtvrtek Leden 7 13:46:31 CET 2010

To mas tezke... stran nazoru na to "jak to delat" jsme se krapet lisili, byt
nam slo obema v podstate o stejny cil. Ja dodnes nesoulasim s nazorem, ze
"weekendova nalejvarna" je ten nejlepsi zpusob vyuky. Fakt ze se to tak
dodnes dela a pro mnohe to je jedina znama (a nekdy i jedina mozna) cesta na
tom nic nemeni. Stejnetak mam porad v zive pameti ten pocit trosku
zbytecneho usili, kdyz jsem se jako prvni v republice naucil (a na Fall
Round Upu si zatancoval) A1 a pak si uvedomil, ze umet nejaky level jako
jediny v republice je skoro stejne uzitecne, jako neumet ho vubec.
Faktem ale je, ze jsem se uz pred par lety z aktivniho deni ve Square Dance
stahnul a mimo svuj klub uz nepusobim. Na kecy nejake stare vykopavky
vetsina neni zvedava (cemuz se nedivim, taky bych nebyl). Historii pisi vzdy
vitezove, nebo alespon prezivsi. Takze ten tvuj popis je spravny. :-)

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz

----- Original Message -----
From: <mm at chello.cz>
To: "'Konference o Square Dance'" <square at square.cz>
Sent: Thursday, January 07, 2010 12:53 PM
Subject: Re: [Square] Zoomy

Ahoj Martine,

nejde o to dneska neco resit. Jsou proste lide, ktere zajima jak to bylo
drive. Proto si myslim, ze by bylo docela zajimave, kdybys prave Ty tam
napsal, jak jsi to vnimal a prozival. Proste jiny uhel pohledu. Nebo pokud
by si chtel napsat nejaky samostatny clanek na toto tema, rad ho zverejnim.
A proc to delam? Protoze si myslim, ze to byla velice zajimava doba a je
skoda to jen tak nechat uplne upadnout v zapomneni.

Treba my dva jsme byli mnohymi povazovani za zaprisahle nepratele.
Skutecnost byla jina, jak jsem ostatne v jednom z tech clanku popsal. Dostal
jsem na to i nekolik dotazu - leckoho hodne prekvapilo, ze to vlastne bylo
jinak, nez se na povrchu zdalo.

Zoom byl pro mnohe zajimavym ctenim. Dnes nas spojuje konference. V
konferenci se sice muzeme dobre pohadat, ale jen tezko se do ni daji psat
nejake zajimavosti. Myslim si, ze tohle docela chybi.

Miloslav Maly