[Square] Zoomy

Čtvrtek Leden 7 14:14:41 CET 2010

Kdyz to uz bude k dispozici, tak tech par blaznu, co to chce cist, muze, a
ti, co zvedavi nejsou, nemusi.

Rozhodne pro mnoho z nas, kteri jsme to jeste nevzdali, by bylo lepsi se
naucit nove figury postupne, ale presne jak pises, Pavoukovi, nemame na
vyber nez jezdit po vikendovkach. I Ty jsi se jednou pro mne obetoval a
udelal vikendovku a jsem Ti stale za to vdecna. Jessica